Preinscripció CFGM

Aquí us deixem l’enllaç per fer la preinscripció a cicles formatius de grau mitjà.

També us deixem la llista amb l’oferta incial del centre.

CFGM Guia en el medi natural i de temps de lleure
2 grups: Grup A: 1r i 2n curs en torn de matí.
              Grup B: 1r curs en torn de matí i 2n curs en torn de tarda.
(Al grup A es matricularan els alumnes amb la nota més alta)

CFGM Atenció a persones en situació de dependència:
1 grup: 1r i 2n curs en torn de matí

1. Rubén

Bona tarda,

Les dates per la preinscripció en els cicles formatius de grau superior son les mateixes?

Bon dia,
      les dates de preinscripció de grau superior encara no estan publicades. Seran després de les preinscripcions de grau mitjà però encara no estan fixades.

2. Aida

Bon dia,
    Cal presentar la preinscripció al primer centre escollit? O tot es online?
    Gràcies

Bon dia Aida,
      la documentació es presenta online. No obstant, si es tracta de la preinscripció de PFI o CFGM de Salvament i Socorrisme funciona diferent, cal que miris aquella noticia concreta i segueixis les directrius.

3. PILAR

¿Es aquí donde se ha de hacer la inscripción para Grado Superior de Educación?

1. LAURA MANCHADO

No, aquesta és la inscripció per a cicles formatius de grau mitjà, així s’especifica a la noticia. Per fer la inscripció al cicle formatiu de grau superior has d’entrar en aquest enllaç.

4. Mariluz Muñoz Maestre

Hola, donde puedo mirar la lista provisional de grado medio de salvament i socorismo. Gracias