Oberta la preinscripció a PFI

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA PFI

Calendari de preinscripció i matrícula

PFI (PINTURA)

Fases de la preinscripció

Presentació de sol·licituds a l´e-mail del centre ( a8037176@xtec.cat )

25 de maig al 5 de juny

Entrevistes d’orientació i valoració de l’adequació del programa a la situació del sol·licitant (segons convocatòria individual feta pel centre)

25 de maig al 12 de juny

Llista amb la puntuació provisional

17 de juny

Sorteig del número de desempat

19 de juny a les 11h.

Presentació de reclamacions

Del 18 al 25 de juny

Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions

29 de juny

Llista d’alumnes admesos

17 de juny

Període de matriculació

1 al 10 de setembre

PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

1. Descarregar i omplir la Sol·licitud .

2. Enviar la sol·licitud al correu electrònic oficial del centre juntament amb la documentació escanejada o fotografiada. (correu institut La Bastida: a8037176@xtec.cat.)

3. El centre us respondrà al correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

De manera excepcional, per a les famílies que no puguin fer el tràmit telemàticament es podrà presentar la sol·licitud presencialment al centre. En aquest cas s’haurà de demanar cita prèvia al centre via correu electrònic ( a8037176@xtec.cat ) o per telèfon a partir del 27 de maig (93 3924261)

Documentació identificativa que s’ha d’enviar amb la sol·licitud:

La sol·licitud s’ha d’enviar per correu electrònic al centre acompanyat dels documents escanejats o fotografiats següents:

• DNI /NIE o passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris documentació d’identitat del país d’origen.

Si el sol·licitant és menor d’edat:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

• El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen. De manera extraordinària, i únicament a efectes de preinscripció, les dades d’identificació o de filiació de les persones estrangeres es poden acreditar amb la documentació alternativa que la persona pugui aportar. Tanmateix, la matrícula estarà condicionada a la presentació de la documentació identificativa establerta en els paràgrafs anteriors.

• Per acreditar la condició de discapacitat, cal enviar un certificat del Servei de Valoració i Orientació a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o, si n’hi ha, un informe de l’EAP en el qual s’indiqui l’existència d’indicis raonables que l’alumne presenta discapacitat.

En cas d’al·legar algun criteri de prioritat s’ha d’afegir també la documentació necessària. Per a més informació sobre aquests criteris clicleu aquí.