Matrícula Grau Mig de TAPD

FULL INFORMATIU MATRICULACIÓ ALUMNAT CFGM SC10
1r Curs Atenció a persones en situació de dependència (LOE)

Benvolguts pares, mares i alumnes:

Els informem que entre dimarts 1 de setembre i dilluns 7 de setembre, el/la seu/a fill/a haurà de formalitzar la matrícula de Cicles Formatius en aquest centre, tot enviant la següent documentació per correu electrònic (a8037176@xtec.cat):

Les persones que sortiu a la llista definitiva d’admesos us podeu matricular enviant complimentada la documentació de matrícula a través del correu electrònic del centre: a8037176@xtec.cat.
(Important: les persones que accediu per la via 1: ESO; heu de tenir l’ESO aprovada).

Per alumnat que es matricula per primera vegada al centre:

Emplenar i enviar la següent documentació:
1. Sol·licitud de matrícula degudament complimentada per les dues cares (adjunta) i signada.
2. Full d’us de serveis i recursos digitals a l’aula. (Menors d’edat o majors d’edat, segons correspongui)
3. Full autorització sortides (només alumnat menor d’edat)
4. Full d’autorització per a l’administració de paracetamol (només alumnat menor d’edat)
5. Full d’autorització d’ús d’imatges
6. El comprovant d’haver pagat (teniu les instruccions de pagament aquí):
 L’assegurança escolar: 1,12 €
 La quota del material escolar: 79,00 €
TOTAL 80,12 €
Els recordem que aquestes quotes voluntàries reverteixen directament sobre els/les alumnes: serveixen per al pagament del material d’algunes activitats, sortides, agenda, carpetes, dossiers de fotocòpies, etc.

Documentació que cal enviar (en cas d’haver-la enviat durant la preinscripció NO cal tornarla a adjuntar):
1. Resguard del títol d’haver aprovat l’ESO o el certificat d’haver aprovat la prova d’accés a CFGM o el certificat d’haver aprovat el curs d’accés a CFGM.
2. DNI o NIE del/la alumne/a i del pare o la mare si és menor d’edat.
3. Targeta sanitària de l’alumne/a.
4. Llibre de família (només alumnat menor d’edat)

Atentament,

Clotilde Carrasco
Secretària del centre

Santa Coloma de Gramenet, juny de 2020.

EL PAGAMENT DE L’ASSEGURANÇA ESCOLAR ÉS OBLIGATORI. L’APORTACIÓ A LA QUOTA DE MATERIAL HA D’ESTAR PAGADA ABANS DEL 8 DE SETEMBRE