GESTIÓ LLISTES D’ESPERA CF GRAU SUPERIOR

26/07/2023actes públics de gestió de la llista d’espera al centre CFGS

Presencial a la sala d’actes de l’institut

• CFGS Condicionament físic: 9:30h (Vacants: 7)
  • CFGS Ensenyament i animació socioesportiva: 10h (Vacants:2)
  • CFGS Educació Infantil: 11h. (Vacants matí: 8) (Vacants tarda: 8)
  • CFGS Integració social: 12h. (Vacats matí:11) (Vacants tarda:13)
  • CFGS Mediació comunicativa: 12,30h (Vacants tarda: 19)

Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment amb DNI o document acreditatiu a l’acte o designar representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació (podeu redactar un document, amb la signatura, el nom i el número de DNI de la persona representada i de la representant).

La no assistència o falta de puntualitat a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça. La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació.

1. Lucia Olaya

Hola cuando sale las vacantes para la asignación del proximo dia 26.07.2023??? Y las asignaciones son por orden de la lista de espera que ya hay colgada???
    gracias

1. Daniel Jimenez

.Buenos días,
        Queda alguna plaza vacante para el curso de CFGS Ensenyament i animació socioesportiva para el curso 2023/2024?

2. Daniel Jimenez

2. sheila Nunes

.Buenos días,
    Queda alguna plaza vacante para el 2 año del curso de CFGS Ensenyament i animació socioesportiva para el curso 2023/2024?

3. María Fornaguera Cano

Buenas tardes;
    Me llamo Maria Fornaguera Cano, les escribo porque estoy interesada en una plaza para estudiar Grado Superior de Integración Social en vuestro colegio, pero al hacer las preinscripciones no añadí la nota y ahora no me permite la entrada para volver a presentarme, si es posible que me tuvieran en cuenta por si todavía quedan plazas disponibles.
    Estoy muy interesada en estudiar en vuestro colegio.