Mucha ChEmpions.

El passat dilluns 23 de gener de 2017, l’alumnat de 2n d’ESO va rebre la visita de l’equip del programa de Mucha ChEmpions d’Ona Mar FM 99.7 que emeten cada dimarts a partir de les 20.00 hores. Aquesta visita ha estat de gran utilitat per l’alumnat de 2n que actualemet està treballant el tema de la Ràdio dins de l’assignatura transversal de projectes.

L’equip de Mucha ChEmpions, format per en Jordi Cervera, en Toni Alonso, en Nacho Martín, en Rubén Guijarro i en Sergio Rodríguez van explicar-nos amb detall com funciona un programa de ràdio, com preparen el programa i com gestionen les seves jornades laborals amb la col·laboració a la ràdio – aquests amics estimen el futbol, així que dediquen part del seu temps sense treure cap benefici econòmic.

L’alumnat de 2n van fer de periodistes, i l’equip de Mucha ChEmpions varen respondre a totes les preguntes amb el toc d’humor que caracteritza el programa.

Volem agrair de tot cor a Mucha ChEmpions la seva visita al nostre institut i esperem que ens torneu a visitar! Ah! Ens han convidat a veure el seu programa en directe! Hi ha llista d’espera!!