BASES CONCURS LOGOTIP JÚLIA MINGUELL

CONCURS DE LOGOTIP DEL NOSTRE INSTITUT

INSTITUT D’ENSENYAMENT SECUNDARI JÚLIA MINGUELL

LOGO JÚLIA MINGUELL 2017

1. Pot participar-hi tot l’alumnat matriculat del centre.

2. Les obres presentades cal que siguin originals i inèdites i cal que tinguin com a tema la nostra identitat com a centre, la nostra barriada, la nostra essència.. El jurat valorarà especialment, que els treballs potenciïn la capacitat artística i creativa dels alumnes, la utilització de tècniques manuals davant de les assistides per ordinador, que la presentació i els dibuixos estiguin ben fets i l’originalitat de la presentació. Cal que representi la nostra confiança, reconeixement i els nostres valors com a centre.

3. El logotip s’haurà de presentar en una mida d’un full DIN A-4.

4. Els dissenys es presentaran dins d’un sobre on apareixeran les dades personals de l’alumne com el Nom i els Cognoms i el curs al que pertany l’alumne.

6. Cal lliurar l’original abans del dia 25 de GENER a Consergeria de l’Institut.

• Els premis es donaran en l’acte d’entrega de premis el dia de Sant Jordi.