La festa de benvinguda del curs, el proper divendres #welcomeJulia

Després de fer les reunions amb els tutors i tutores, continuem proposant-vos activitats per fer comunitat al Júlia, no només per als primers cursos sinó per a tothom. De primer de l’ESO a segon de batxillerat.

Què és la Festa de Benviguda del Curs? Un espai de trobada, per venir en familia a passar una bona estona el centre i passar una tarda plena d’activitats i propostes. I xerrar, i conèixer els nous companys i companyes, i els monitors de bàsquet i la de ball, i què és això de la robòtica…

Què trobarem? Els clubs i les empreses que oferten extraescolars faran tastets, com ara un taller de percussió, sèries d’escacs, de tennis-taula, 3×3 de bàsquet, demostració de robòtica, una mica de ballaruca i pilates, explicació de les propostes d’anglès i un concurs d’scrable en anglès que dinamitzaran els de 4t de la ESO. Serà la primera ocasió també per col·laborar en la primera de les activitats que impulsarem per aconseguir diners per als viatges de fi de curs. Com a comunitat, com a col·lectiu no hem de permetre que cap alumne deixi d’anar als viatges per qüestions econòmiques.
Com dèiem començarem divendres, amb la venda de beguda per als viatges i amb un sorteig molt especial que faran els de 4t, del què guardem la sorpresa. El pica pica va a càrrec de l’AMPA.

També serà el moment de compartir una estona amb el professorat i amb la nova direcció i canviar impressions amb el que esperem tots i totes d’aquest curs i de nosaltres, com a AMPA, és a dir, com a pares i mares del centre, davant el nou curs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *