Ja el tenim aquí el nostre naixement nadalenc!

El nostre pessebre fet per l’alumnat de 4rt ESO. Què passaria si avui dia nasqués el nen Jesús? Tenim en plena actualitat i a l’abast de tothom la nova tecnologia: mòbils, xarxes socials, nous espais de comunicació amb la resta del món. Una nova vidió que volem plasmar amb un nou pessebre que ens dóna moltes reflexions.

Anem al SAT amb 2n de Batxillerat!

El día 1 de diciembre, los alumnos de la materia común Lengua castellana y literatura asistieron a una representación teatral de la novela Nada de Carmen Laforet que tuvo lugar en el SAT! Sant Andreu Teatre.
Os animamos a leer la obra! Imperdible!

Mercat del Trasto 2021

Diumenge de 9.30h a 14h estarà l’alumnat de 2n d’ESO al mercat del Trasto al Parc de les Muntanyetes a Montigalà venent coses per recollir diners per anar de colònies. Animeu-vos a venir!