Dia de la Ciència

La Setmana de la Ciència a Catalunya (de l’11 al 20 de novembre) és un programa col·lectiu d’activitats incloent més de 300 actes de divulgació del coneixement científic arreu de Catalunya, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

L’Institut Jonqueres s’ha afegit a aquesta celebració organitzant el 17 de novembre el Dia de la Ciència. Des del Departament d’Experimentals hem preparat una sèrie d’activitats dins del marc d’aquesta setmana. L’alumnat de l’ESO ha gaudit d’una gimcana i tallers científics dinamitzats per l’alumnat de Batxillerat.

Voldríem agrair la col·laboració de l’exprofessor del centre Josep Lluís Cortés per la seva ponència sobre ornitologia a l’alumnat de Batxillerat, a l’exprofessor del centre Carles Brun per la seva participació en els tallers de l’ESO, i en general a tot el professorat del centre que ha participat d’acompanyant en les activitats de la jornada.