Conferència de Batxillerat amb Marc Parrot

El passat dimecres 24 de gener vam tenir la conferència d’inici del curs escolar 2017-2018. Tot i que el curs ja estava prou avançat, l’espera va pagar la pena: el cantautor Marc Parrot va compartir la seva experiència artística amb els alumnes de Batxillerat.

Van ser dues hores plenes, intenses i amenes. Marc Parrot és un artista polifacètic: músic, compositor, enginyer d’estudi i productor; i així fou la xerrada: vam seguir el fil de la seva vida musical per després analitzar alguns ritmes amb les guitarres i recordar la infància de no fa pas tants anys amb cançons mítiques del Club Súper 3 i acabàrem component una cançó entre tots els presents.

Un missatge va surar per la sala durant tota la sessió, i va acabar sentenciant el final de la xerrada: lluitar pels objectius, per més difícils i impossibles que semblin, comporta sacrificis, superar dificultats i alguna alegria, però ens ajuda a avançar, tot i que de vegades s’hagin de fer moltes voltes i revolts, que no deixen d’enriquir-nos, per arribar allà on volem arribar.

Des de l’Institut Jonqueres volem agrair-li l’esforç i les ganes de compartir la seva aventura vital