Portes Obertes

US CONVIDEM A CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA I EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU

Ens aniria molt bé que feu una inscripció.  Ho podeu fer trucant al nostre telèfon 934578848  o enviant un correu electrònic a iesicilia@xtec.cat amb el vostre nom i cognoms i indicant quan voleu venir.

• TOTES LES ETAPES

SESSIÓ DE PORTES OBERTES  DISSABTE 24 de FEBRER 10 a 13h. Aquest dia podeu venir amb els vostres fills i filles. Està pensat per gaudir de tots els espais de l’escola i compartir activitats amb docents, algunes de les nostres famílies i alumnes més grans i així copsar el nostre tarannà. US OBRIREM LES PORTES DE BAT A BAT!!!!

Els itineraris podran ser lliures durant l’estona que us vagi bé, anireu trobant alumnes i docents que us resoldran els dubtes que plantegeu.

• Sessions informatives presencials PRÈVIES i POSTERIOR al 24 de febrer i que poden ser complementàries a aquesta Jornada de dissabte 24 de febrer.

INFANTIL

dimarts 13 febrer a les 9:15h  [a més podreu veure les activitats dels infants durant una breu estona]

dimarts 20 de febrer a les 9:15h  [a més podreu veure les activitats dels infants durant una breu estona]

dijous 29 de febrer a les 17h