Projectes d’escola

Us volem presentar diferents projectes dels darrers cursos que enforteixen el nostre projecte educatiu: Congrés de ciència, Dansa ara, Pregó dels infants, Fotografia en curs, Fem una peli, Interrogatori en 3r grau, Ciència ciutadana, Improversem, Stolpersteine i el gran projecte internivells Swim&Surf. Comparteixen una visió competencial, globalitzada i personalitzada del currículum i són una palanca per la transformació educativa.
Ens permeten establir aliances amb institucions i entitats culturals que aporten oportunitats de millora dels aprenentatges en contextos reals i propers als nostres alumnes i suposa un treball en xarxa.

Es tracta d’una imatge interactiva, cliqueu a les diferents icones on trobareu la informació.