Patis lliures

A la nostra escola l’estona de pati és una extensió de la proposta educativa on es pretén que els infants gaudeixin i socialitzin, interactuant lliurement amb els seus companys i companyes.

Cada dia de la setmana comptem amb diferents espais on els infants poden escollir on anar i se’ls dona l’oportunitat de socialitzar, ajudant a desenvolupar les seves habilitats per relacionar-se, cooperar i resoldre conflictes de manera positiva.

Aquests jocs i espais fomenten l’aprenentatge social, ja que els infants han d’aprendre a treballar en equip, comunicar-se i respectar normes i límits.

Els espais estan distribuïts per dies i són els següents: Pati (futbol o bàsquet depenent el dia), espai connecta (amb jocs de taula i ambient relaxat), bingo, ping-pong, rocòdrom, just dance, ioga, English is fun, racons, bibliopati, contes en anglès i jocs de taula.