F.A.S.

A l’ESO fem F.A.S. A l’ESO Fem, Aprenem i Servim

A l’Institut Escola Sicília volem fomentar una educació que no només prepari els nostres estudiants per a l’èxit acadèmic, sinó també per a ser ciutadans conscients i compromesos amb la societat. I és per això que a l’ESO fem el FAS, la metodologia Fem, Aprenem i Servim.

El FAS és una filosofia educativa que integra l’aprenentatge acadèmic amb la participació activa dels estudiants en serveis comunitaris o projectes d’acció escolar. A través d’aquest enfocament, els estudiants no només adquireixen coneixements i habilitats acadèmiques, sinó que també contribueixen positivament a la comunitat educativa i al centre.

Els projectes del FAS es dissenyen per integrar-se amb el currículum escolar, permetent als estudiants aprendre continguts acadèmics mentre participen en serveis comunitaris rellevants. Això implica treballar en col·laboració amb membres de la comunitat per identificar necessitats, dissenyar solucions i implementar accions concretes que beneficiïn a tots els implicats.

Els objectius a desenvolupar són, entre d’altres: Aprendre a treballar en equip per un objectiu comú, gaudir de l’experiència del treball comunitari i mostrar implicació en el projecte comú. El Fem, Aprenem i Servim és més que una metodologia educativa; és una oportunitat per als nostres estudiants d’aprendre, créixer i fer una diferència en el món que ens envolta. Al nostre Institut Escola creiem en el poder de l’educació per transformar vides i comunitats, i el FAS és una eina fonamental en aquest camí cap al canvi positiu. Junts, podem fer la diferència.