Sis museus

Cada curs, els alumnes d’Educació Primària dediquem una jornada a visitar un museu diferent, de tal manera que, al llarg de tota l’etapa, haurem conegut sis museus diferents de la nostra ciutat.

Aquests museus són:

• Fundació Joan Miró
  • Museu Blau
  • La Casa dels Entremesos
  • Museu de les Il·lusions
  • Museu Egipci
  • Menja Actua Impacta

És una experiència on els alumnes coneixen i aprenen sobre aspectes culturals, cosa que els omple d’uns sabers i experiències úniques com, per exemple, conèixer diferents artistes i les seves obres, el mar i els seus animals, festes i tradicions, la fotografia i les il·lusions òptiques, l’època dels egipcis i els Objectius per al Desenvolupament Sostenible.

A més, aprofitem aquestes visites per vincular la sortida al museu amb el projecte d’aula.

Fundació Joan Miró Museu Blau La Casa dels Entremesos
Museu de les Il·lusions Museu Egipci Menja Actua Impacta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *