Let’s play theatre!

Durant aquest segon trimestre del curs 22-23, l’alumnat de 1r d’ESO B ha participat en l’Aprenentatge Globalitzat que porta per nom Let’s Play Theatre!

Aquest projecte de treball cooperatiu aposta per la codocència i la interdisciplina de les assignatures d’educació visual i plàstica i d’anglès.

El divendres 10 de març, l’alumnat va fer la representació final de les diverses obres de teatre que havia estat preparant durant setmanes davant d’un públic ben nombrós entre els que hi havia els alumnes dels Cicles Formatius, l’IFE i el SIEI del nostre institut, ja que l’objectiu final d’aquest Aprenentatge Globalitzat era ser un servei a la comunitat.

Tres han estat les obres que s’han treballat aquest trimestre: Designer Shopping, What’s my job? i Right for the job.

Esperem que aquest projecte segueixi sent motivador i enriquidor pels alumnes i que les properes estrenes siguin també tan exitoses.