L’art de decidir a 4t d’ESO

Durant la setmana passada, els alumnes de 4t d’ESO van assistit al taller i xerrada de dues hores “L’Art de decidir” conduït per Pere Casas: @laprenent_8

Com ens va explicar el Pere, la idea darrere aquesta activitat és treballar amb els alumnes l’art de decidir a través dels somnis per poder presentar-se, sabent qui són i qui volen ser.

Durant les sessions, es van utilitzar dinàmiques i jocs per connectar amb els seus valors i qualitats, descobrir com els influeix l’entorn, la incertesa, les pors i el fracàs. Acceptar que tot forma part del seu aprenentatge i veure com ho poden transformar, acompanyant-los des d’una escolta activa i utilitzant les preguntes de reflexió perquè trobin pròpia la seva resposta.

L’alumnat s’ha mostrat molt participatiu en les diverses sessions i han fet una valoració molt positiva d’aquesta activitat que ha estat subvencionada per l’AFA del nostre centre i per la qual estem molt agraïts!