Preinscripció ESO

• Matrícula 1r ESO curs 2021-2022:  del 14 al 18 de juny.
  • La matrícula es farà presencial demanant cita prèvia en el següent enllaç:

Caldrà portar una fotocòpia del DNI/NIE de l’alumne (si en té), Targeta Sanitària, DNI del pare o la mare, carnet de vacunacions i carnet de família nombrosa o monoparental (si en té).
  • El 22 de juny es faran reunions amb les famílies per explicar el funcionament del centre, horaris…
  • A les 18 h per les famílies de les escoles de Sant Joan, Santa Maria d’Avià i Gira-sol
  • A les 19 h per les famílies de les escoles de Santa Eulàlia, Sant Salvador i Serra de Picamill.
  • Les reunions es faran al pati del centre amb totes les mesures de seguretat vigents.
  • La primera setmana de setembre farem una reunió amb els alumnes per donar-los la benvinguda i explicar-los el funcionament del centre.