Alumnes de 1r i 2n BAT a la iFEST

El passat dijous 30 de novembre un equip d’alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que cursen la matèria de modalitat Economia a l’empresa  van assistir a la la 2a edició de l’iFEST que es va celebrar al Palau Sant Jordi de Barcelona.

L’Ifest és la festa de la tecnologia i l’emprenedoria dirigida als joves i organitzada per Catalunya Empren, organisme de la Generalitat. Enguany van participar més de 6.000 alumnes de tot el territori.

Les activitats van ser les següents:

• Meet Inspiration, ponències curtes a càrrec de joves emprenedors.
    • Virtual Discovery, joc virtual amb ulleres de realitat augmentada.
    • Teachers Workshop, taller per a docents.
    • Big Dream Challenge, taller d’innovació disruptiva, a càrrec de Xavier Verdaguer a on els alumnes repartits en equips , van haver de donar resposta a diferents reptes proposats per l’organització.

Va ser en aquesta última activitat on els alumnes van ser els protagonistes. El nostre  equip va haver de respondre  a un repte referent al camp de la salut  connectada. Cal destacar el bon treball de l’equip.