La Marató de TV3

Com cada any l’Institut Guillem de Berguedà ha organitzat una jornada per col·laborar amb La Marató de TV3 que enguany recull diners per investigar sobre les malalties infeccioses. Durant més de mitja hora els alumnes dels Cicles Formatius de Grau Mitjà de Cures Auxiliars d’Infemeria i d’Atenció a Persones en Situació de Dependència han portat a terme diferents activitats al pati de l’institut per incentivar a la resta d’alumnes a col·laborar com ara ball de zumba, salt de corda i circuït amb cadira de rodes i crosses. Durant la setmana s’han recollit donatius dels alumnes i avui l’institut ha obsequiat amb un esmorzar als que han col·laborat. I finalment s’ha organitzat un concurs de dibuix a tots els cursos, els guanyadors dels quals s’han exposat al pati durant les activitats i s’enviaran a TV3 per participar en el concurs de dibuix que organitza la mateixa Marató.
Gràcies a tot això s’han recollit 453€, per tant l’institut agraeix la col·laboració de tothom.