L’ALUMNAT DE 1r DEL CFGS INVENTEN I “LLANCEN” NOUS PRODUCTES AL MERCAT

L’alumnat de 1r del CFGS de Màrqueting i Publicitat ha treballat en equip les diferents fases del procés de llançament d’un nou producte al mercat. Aquest treball s’emmarca en la matèria de Llançament de productes i serveis.

Els equips han hagut d’inventar un nou producte i defensar la seva viabilitat en el mercat. Han treballat totes les fases; des de la generació d’idees, la seva selecció, el desenvolupament i el test de concepte, l’anàlisi i viabilitat econòmica, el desenvolupament del propi producte i de la seva estratègia de màrqueting, fins a la prova, els tests de mercat i el llançament final i la comercialització.

Els productes desenvolupats han estat molt innovadors i els diferents equips han fet un gran treball. Enhorabona a tots i totes!

Elena Hernández, professora del CFGS de Màrqueting i Publicitat