FEM ROCKIN

L’alumnat de segon cicle d’ESO ha participat en el projecte Rockin que organitza les Cases de la Música. Aquest projecte consisteix en la formació d’un grup de música de rock format per, com a mínim, 5 components: baix, bateria, piano, guitarra i veu, on hi hem participat 3 centres de la comarca: l’Institut Escola Barnola d’Avinyó, l’Institut Sis de Manresa i l’Institut Gerbert d’Aurillac de St. Fruitós de Bages.

S’ha dut a terme amb diferents fases. El passat divendres 10 de maig es van disputar les semifinals al gimnàs del centre. Tots els grups es van esforçar per a presentar la seva cançó davant la resta d’alumnat i jurat, format per representants de Cases de la Música i docents del centre, amb el resultat del grup Diamants i Sunshines com a representants del centre.

La culminació del projecte, la final, va tenir lloc el passat divendres 24 de maig al RockinFest en format matinal a la plaça Josep Vidal (antiga ubicació de La Carpa del Riu) de Manresa, activitat inclosa a la Festa del Riu. Ambdós grups van donar-ho tot a l’escenari, acció que agraïm.

Els desitgem, a ells i tots els grups participants que, si volen, això sigui l’inici d’un camí musical.

Mònica Vilaseca, professora de música