CONVENI ENTRE L’AJUNTAMENT DE SANT FRUITÓS, L’INSTITUT I LA RESIDÈNCIA PER A LA GENT GRAN L’ONADA

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages, la Residència l’Onada i l’institut han signat un conveni de col·laboració per dur a terme el projecte “Aprenentatge i comunitat”. L’objectiu del conveni és la millora de la convivència a l’institut tot donant una alternativa als alumnes que cometen faltes de conducta. Consisteix en la possibilitat de realitzar un treball en benefici de la comunitat, de manera que certs alumnes que es mostrin desmotivats o que rebutgin el sistema puguin realitzar treballs comunitaris a la Residència per a la gent gran.

El projecte està destinat als alumnes d’ESO i podran col·laborar en diferents aspectes en el centre residencial com tallers, activitats d’animació, lectura col·lectiva o acompanyament durant un matí a la setmana.

Amb la implantació del projecte es pretén reduir les actituds que generen conflictes de convivència oferint als joves alternatives a les sancions tradicionals. Es busca posar els adolescents en situacions reals que els puguin ajudar a créixer en valors i responsabilitat, alhora que se’ls apropa al món laboral.

Lluís Virós, director de l’institut

Signatura del conveni a l’ajuntament de Sant Fruitós. D’esquerra a dreta, l’alcalde Joan Carles Batanés, el director de l’institut Lluís Virós i la directora de la Residència l’Onada, Anna Boet