CAMINADA I VISITA DE L’ALUMNAT DEL CFGS A LA TORRE LLUVIÀ I A OLLER DEL MAS

Alumnat i professorat del cicle formatiu de Màrqueting i Publicitat vam acomiadar les classes d’aquest curs amb una caminada a la Torre Lluvià i una visita a Oller del Mas, on ens van ensenyar totes les instal·lacions i ens van explicar la història i els ambiciosos projectes de futur d’aquest celler.

Divendres passat va fer un dia esplèndid, amb molta calor. Vam gaudir molt de la caminada i de la visita. Moltes gràcies al Marc Maldonado, director comercial d’Oller del Mas per la visita i a tot l’equip per l’acollida! Tornarem aviat!

Professorat del CFGS de Màrqueting i Publicitat