PROJECTE EN ANGLÈS: “WELCOME TO OUR CITY”

Els i les alumnes de 3r d’ESO han estat treballant en petits grups en un projecte anomenat “Welcome to our City” en el qual es treballen competències, destreses i continguts específics del seu nivell en llengua anglesa.

L’alumnat tenia com a objectiu crear una ciutat i tot un seguit d’elements com el nom, bandera, plànol dels carrers, festivitat, partit polític i programa mediambiental en un total de 6/8 sessions de classe.

En finalitzar el projecte, els i les alumnes van gravar un podcast explicant tots els detalls de la seva ciutat i van emplenar una enquesta en la qual avaluaven el seu treball individual i de grup.

Els nois i noies han treballat de valent i els resultats han estat molt positius!

Mireia Espert, professora d’Anglès de l’institut