PARTICIPEM EN UN “MYSTERY CLASSROOM” AMB L’AMERICAN SCHOOL OF PARIS

Un “Mystery Classroom” és una activitat competencial on dues classes de procedència desconeguda es connecten per videoconferència i alternativament, plantegen preguntes que només poden contestar-se amb un sí o un no amb l’objectiu de descobrir a quina ciutat del món es troba cada grup classe.

Els i les alumnes s’han organitzat en petits grups per tal de dur a terme diverses responsabilitats: mentre uns feien les preguntes, d’altres delimitaven geogràficament les possibles localitzacions, uns altres analitzaven les respostes, d’altres passaven missatges a la resta de grups o feien fotografies de l’activitat.

Aquesta ha estat la nostra primera partida amb 3r d’ESO, i la vam fer amb l’American School of Paris, a Saint-Cloud, Paris.

Mireia Espert, professora d’Anglès de l’institut