TALLERS DE NADAL L’ÚLTIM DIA DEL TRIMESTRE

El divendres 22 de desembre l’Institut va organitzar una sèrie d’activitats i tallers per acomiadar el trimestre d’una manera lúdica i diferent.

L’Institut, amb la col·laboració de l’Ajuntament, de l’AMPA i de persones voluntàries va organitzar un total de 20 tallers de manera que cada alumne de l’ESO va poder participar en dos de diferents.

Els nois i noies van realitzar manualitats, ceràmica, màgia, karaoke, fer un graffiti, tallers de cuina i decoració de galetes, fer un rap, alguns van competir en una gimcana organitzada pels alumnes de 4t d’ESO, etc.

Les portes de les aules estaven guarnides amb els treballs dels grups perquè durant les últimes setmanes havíem organitzat un concurs de decoració de portes. Finalment els guanyadors van ser 1r d’ESO A i FUTURA.

Va estar una jornada molt divertida.