Taller de samarretes 3r d’ESO

El passat 28 de març, els alumnes de tercer de l’ESO van fer un taller d’estampació de samarretes que LCI de Barcelona (Escola Superior Oficial de Disseny) ens va venir a fer a l’institut.

Les noies i nois de 3r van haver de venir amb una samarreta blanca i algun diari per evitar que la pintura taqués la resta de la samarreta. Vam dividir-los en 4 tallers d’hora i mitja per tal que tinguessin prou temps per aconseguir un bon resultat.

Es tractava de fer estampacions creatives amb tot tipus d’objectes quotidians: des de raspalls de dents i esponges a carxofes o xampinyons. També els van donar consells sobre com rentar i planxar les samarretes si volien que el disseny els aguantés força.