Sortida al Monestir de Poblet

Hem visitat Poblet amb els grups de 2n d’ESO i alumnes d’història de l’art de 2n de Batxillerat. Ha estat una jornada fantàstica on, a banda de poder fer una visita per tot el complex del monestir, hem pogut gaudir d’un recentment estrenat audiovisual. Hem recorregut els espais on vivien -i viuen- els monjos i fins i tot alguns alumnes han tingut l’ocasió de creuar-se a algun d’aquests monjos. El fred i la tranquilitat del lloc ens han acompanyat per a poder entendre millor la vida monacal. Com a final de festa hem tingut l’oportunitat de poder cantar a l’església dues cançons del llibre Vermell de Montserrat. Experimentar el cant coral, que havien preparat en l’àrea de música, en un marc com el de l’església de Poblet ha estat tota una experiència. Una visita completa, profunda i molt interessant a un dels pilars de la nostra història.