SORTIDA A LA PLATJA DE VILANOVA 1R ESO I FUTURA/SIEI

El dia 18 de maig els alumnes de 1r d’ESO i de 4t FUTURA amb els alumnes de SIEI van fer una sortida a la platja de Vilanova i la Geltrú.

La primera part de la jornada va ser recòrrer un espai natural per la platja i recollint tot allò que afecti a l’ecosistema natural amb una recollida selectiva als contenidors corresponents analitzant l’emprenta de l’ésser humà sobre la natura.

Després els alumnes de 4t FUTURA i com a tasca curricular d’organització d’events i treball comunitari van organitzar diferents estacions amb esports que es puguin practicar en la platja. Es van fer quatre grups de futbol platja, vòlei, jocs de relleus i banyar-se canviant-se cada uns 20 minuts.

Al finalitzar, es va donar un temps final d’esbarjo lliure. Es van canviar roba mullada com a hàbit d’higiene per tornar a Gelida.