Participació del centre al concurs Odissea i a les gimcanes sobre urbanisme clàssic

Durant la segona avaluació, els alumnes de llatí del nostre centre van participar al concurs Odissea de cultura clàssica, que enguany tenia com a tema central la mort en el món antic. Els enigmes plantejats eren força complexes, però hi hagué dos grups que van aconseguir esbrinar-los tots: el grup Circulus Russus de quart d’ESO amb les alumnes Maria Gàmiz, Laura Rayo i Mariona Autón, i el grup Latin Queens, amb Laia Badia, Carla López i Laura Díniz. A totes, enhorabona per la seva implicació.

Per altra banda, al centre hem organitzat una sèrie de gimcanes per tal d’apropar els nostres alumnes a l’urbanisme clàssic. Mitjançant codis QR amagats per l’institut, els alumnes havien de trobar pistes i resoldre problemes per tal d’esbrinar quina ciutat de l’antiguitat estaven trepitjant per les nostres parets. Va estar una activitat que partint de la teoria va suposar un exercici pràctic, dinàmic i lúdic.