L’hort de SIEI de l’Institut Gelida

Des de fa uns mesos  haureu vist o sentit moviments estranys amb temes relacionats amb un hort. Doncs resulta que poc a poc ja va sent una realitat. Després d’explicar-li el projecte al propietari dels terrenys que hi han al costat de l’institut i en un acte de bona fe i de col·laboració amb la comunitat educativa, ens va cedir desinteressadament tot el terreny per a que puguem realitzar els projectes que creiem necessaris.

Dit i fet, els alumnes de l’Aula Funi  i alguns alumnes col·laboradors de 2n d’ESO es van posar “manos a la obra” i van començar a elaborar un llistat d’eines que serien necessàries per treballar la terra i l’hort. Un cop van tenir la llista, les van anar a comprar a la ferreteria del poble. Amb la maquinària a punt va arribar l’hora de la veritat: el primer contacte amb el terreny.

Durant aquestes primeres setmanes la feina que han estat realitzant ha estat: neteja i crema de les males herbes, neteja de plàstics i escombraries que s’han anat acumulant al llarg del temps, retirada de pedres per després poder-les fer servir per delimitar espais, en definitiva: deixar-ho tot a punt per a que la setmana vinent ja pugui passar el tractor a llaurar la terra i puguem començar a dissenyar l’hort.

Continuarà…