Entrevista a Mariona Mayado i Berta Voltà, guanyadores del premi TREC Gelida

La diada de Sant Jordi vam conèixer el nom de les alumnes guanyadores dels premis TREC Gelida. En l’adreça https://www.ivoox.com/26365288 poden escoltar l’entrevista a les dues alumnes Mariona Mayado i Berta Voltà guanyadores en la categoria GELIDA patrocinada per l’Ajuntament i en la categoria general patrocinada per l’AMPA de l’Institut.
El treball de la Mariona girava al voltant de l’empresa Guarro Casas mentre que el de la Berta era sobre el paper de les dones en el món de la ciència.
Altres alumnes premiats van ser Maria Camacho amb el treball sobre Las sin sombrero i Pau Capellades amb la construcció d’un dron de carreres.
A tots ells moltes felicitats!!