ELS ALUMNES DE L’INSTITUT DECOREN EL CENTRE AMB ELS SEUS TREBALLS

Els alumnes i els professors de l’Institut Gelida estem treballant per fer visible la tasca que duem a terme en les classes. És per aquest motiu que hem decidit decorar el centre amb els treballs realitzats a les diferents matèries. En les següents fotos podran gaudir dels dibuixos realitzats pels alumnes de 1r d’ESO a partir de formes geomètriques, les pintures amb aquarel·la dels alumnes de 3r així com el resultat dels treballs d’altres matèries: naturals, llengua anglesa, etc. Esperem que els agradi.