Jornada en valors a FP i IFE

El passat 20 de desembre es va dur a terme la tradicional Jornada en valors a l’institut. L’alumnat de cicles formatius i IFE va poder gaudir de diferents tallers. Compartim amb vosaltres una breu síntesi de les diferents activitats tot destacant el valor afegit de poder compartir un moment de convivència i aprenentatge en un ambient distès i enriquidor.

MedianTdanza: Realització d’una sessió en grup per a l’alumnat de primer de CFGM d’APD i  de segon del CFGS d’Integració Social, on a través del treball corporal els participants poden desenvolupar les habilitats personals i socials.

Pau Sagalés, pallasso solidariPau Segalés imparteix tallers de màgia a tots els nivells (inicial, mitjà i avançat) per a centres educatius, centres cívics, empreses (team building) i altres equipaments. Els tallers poden ser de màgia general, cartomàgia o bé de màgia amb objectes quotidians. Cada formació consta de parts teòriques i pràctiques.

Taller de circ Kanyana CircEntenem l’activitat del circ dins del concepte de circ social, és a dir, emprar el circ com a eina per a treballar valors com el respecte, la solidaritat i la inclusió. Amb el descobriment de les diferents tècniques i el factor “sorpresa” s’aconsegueix que el grup s’impliqui en tot aquest procés de treball tècnic, d’experimentació i aprenentatge, cosa que fa del taller de circ un espai amb gran capacitat de transformació personal.

Així mateix, l’alumnat de 1r i 2n del CFGS d’Integració Social, després de treballar durant setmanes, va dur a terme la dinamització de diferents tallers sobre el treball en valors pels grups de 1r i 2n d’ESO. Va ser una experiència molt positiva tant per a l’alumnat dinamitzador com per als alumnes que van poder gaudir de les activitats que havien preparat els/les futures integradores.