Jornada de portes obertes ESO: Llegeix i descobreix!

Des de l’institut Forat del Vent us volem mostrar alguns dels aspectes que defineixen el nostre centre. Les circumstàncies actuals ens han impedit mostrar-vos tot el que pot donar de si l’institut, les nostres instal·lacions, el nostre professorat, els nostres projectes i, sobre tot, els nostres alumnes. Es fa difícil resumir en pocs minuts una jornada de portes obertes, però desitgem que aquesta petita mostra en format vídeo us permeti fer-vos-en una idea. En el primer vídeo podeu veure què fem, mentre que en l’altre podeu escoltar què n’opinen els nostres alumnes.