Setmana mundial del Cervell 2019

Aquesta setmana, amb motiu de la Setmana Mundial del Cervell, hem assistit a dues conferències molt interessants.

Dimarts ens van visitar els investigadors Miquel Bernardo i Gisela Mezquida per presentar-nos L’esquizofrènia: cervell i ment, activitat a la qual van assistir els alumnes del cicle superior de Documentació i Administració Sanitàries (DAS).

Dijous va ser el torn de l’alumnat de CAI amb el Dr. Albert Compte, que ens va exposar Simulem els circuits del cervell. Els continguts d’aquesta conferència han completat els treballats a l’aula sobre sistema nerviós i ens introdueixen als propers temes que tractarem al crèdit 7: els processos cognitius i els trastorns mentals.

CONNECTA’T AL FLOS, CONNECTA’T AL CERVELL!