Eleccions al Consell Escolar 2018. Sector pares i mares.

Aquest curs 2018-19 hi ha renovació dels Consells Escolars. Us comuniquem que tota la informació rellevant del procés (convocatòria, censos, etc.) estarà penjada en el taulell informatiu del centre situat davant de consergeria.

Us animem a participar en el procés electoral i a presentar les vostres candidatures com a pares/mares dels nostres alumnes, ja que és essencial la implicació de les famílies pel bon funcionament i treball conjunt que cal fer entre família i escola.

Enguany correspon renovar 2 membres del sector pares i 2 membres del sector alumnes.

Esperem que participeu i animeu els vostres fills a participar-hi, donada la importància que té el Consell Escolar en la gestió i funcionament del centre.

Les dates més importants del procés són:

Calendari del procés electoral

• Inici del procés: 5 de novembre de 2018
  • Reclamació dades del cens: del 6 al 12 de novembre.
  • Presentació de candidatures: abans del 16 de novembre a la direcció del centre.
  • Constitució de les meses electorals: el 14 de novembre a les 16:00h.
  • Votacions de cada sector:
    • Pares/ mares: 28 de novembre de 17:00 a 19:00h
    • Alumnes: 27 de novembre de 11:00 a 11:30h
  • Constitució del consell escolar: 12 de desembre de 2018 a les 17:30h

ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ i COL·LABORACIÓ!