Projecte Geoemblemàtics

geocache

El nostre institut és un dels dos centres educatius de la ciutat seleccionats per engegar el projecte Geoemblemàtics, una iniciativa del programa Comerç i Escoles de l’Ajuntament de Barcelona l’objectiu del qual és donar a conèixer els comerços històrics de la ciutat mitjançant la creació d’una ruta de geocatxing, joc mundial a l’aire lliure que consisteix a cercar tresors amb l’ajuda de dispositius GPS.

El grup de 4t d’ESO ha amagat informació en un lloc de Barcelona que s’ha de geolocalitzar amb una aplicació instal·lada a un smartphone i que amb l’ús de coordenades porta  cap a un establiment el lema del qual és ‘Mestres torradors des de 1851’. Us animeu a trobar-lo ?

Imatges de la ruta i tresors descoberts en el nostre itinerari.

geo geo5
img_3713 geo4

Més informació: Comerç emblemàtic- geocatxing

El kit de Geoemblemàtics arriba a les escoles