Final Mobile History Map 2019

Dissabte 8 de juny de 2019, l’alumnat de 2n d’ESO va presentar el projecte Besòs, del Rec Comtal al Parc Fluvial  a la fase final del concurs Student Awards en la modalitat Mobile History Map. L’afluència de públic al nostre estand va ser contínua durant tot el matí i els estudiants van explicar el contingut del projecte amb claredat i profunditat a tots els visitants, incloses les càmeres de betevé.

Enhorabona a tot l’alumnat per la seva dedicació i implicació i moltes gràcies a les famílies que ens van acompanyar durant aquesta diada.

Més imatges a l’àlbum Facebook

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *