Ajuts per a alumnat amb necessitats educatives especials: termini 17 de setembre

Informem que ha sortit la convocatòria d’ajuts per a alumnes amb NEE (beques MEC).

Els impresos  han de ser complimentats per les famílies, ja que es demana informació sensible i, per aquest motiu, cal que  faci la sol.licitud la pròpia  família.

És obligat omplir els apartats a través de l’aplicatiu i després imprimir. S’ha de portar a l’ institut  la beca emplenada, i tota la documentació,  abans del 17  de setembre. La informació i l’aplicació per sol.licitar  la beca es pot trobar a la WEB del CEB, del MEC (Apartat: “Becas de ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo”)