Empúries, 22 de març

Amb l’alumnat de 3r i 4t vam visitar les ruïnes d’Empúries. Vam entendre perfectament per què grecs i romans van escollir aquest emplaçament per tal de construir les seves ciutats. És un paradís situat en un lloc estratègic!

Després d’aquesta visita ens vam apropar al poble de Sant Martí d’Empúries i vam visitar les seves platges. Són platges totalment verges i protegides (han recuperat les dunes i la vegetació típica del territori). És difícil o gairebé impossible trobar platges d’aquestes característiques!

Ens deixàvem una cosa: tothom va gaudir moltíssim d’aquesta fantàstica sortida!

Anna, Josefa, Julio i Roser  (tutores i acompanyants)

Podeu accedir a la galeria d’imatges fent clic sobre aquesta fotografia.