2nd ESO: vocabulary related to science

Aquesta setmana els i les alumnes de 2n A hem treballat la comprensió oral i el lèxic científico-tècnic de la unitat 5 d’anglès. En acabar, hem sortit al pati a comprovar si havíem entès bé els experiments que havíem fet servir d’exemples. Ara n’haurem de fer una petita memòria!

Estem molt agraïts a la professora de física i química que ens ha estat ajudant a treballar diferents aspectes d’aquesta unitat en anglès.

The students in 2nd of ESO A have been practising their listening and vocabulary related to science and technology from Unit 5 this week. After doing so, we have checked in the playground if we had really understood the experiments we had used as examples. Now we’ll have to write a little lab report.

We appreciate the support of the physics and chemistry teacher who has helped us regarding different aspects of this unit.

Andreu Castrero, professor d’anglès.