Tarraco 2017

Salvete,

El passat dimecres 19 d’abril l’alumnat de primer i segon de batxillerat vam anar a Tarragona. Durant el matí vam visitar la Tarraco romana, explicada per les alumnes del batxillerat humanístic de segon curs (Amicae Romanae). Vam començar la ruta dirigint-nos cap al teatre, després el fòrum local i en acabar l’explicació de l’amfiteatre ens vam dividir en dos grups. L’alumnat del científico-tecnològic va desplaçar-se fins al port on va atendre les explicacions sobre el seu funcionament.

Les Amicae Romanae vam continuar explicant la Tarraco romana: el circ, el fòrum provincial, el temple, les muralles i per acabar la maqueta general de la ciutat.

A la tarda, després de dinar a la plaça de la Font, vam assistir tot el grup a l’auditori del Camp de Mart a la representació teatral del Miles Gloriosus del dramaturg llatí Plaute, dins del XXII Festival Juvenil de Teatre Grecollatí, a càrrec del grup Clásicos Luna, de l’IES Pedro de Luna de Saragossa.

A banda de divertir-nos i aprendre coses noves, nosaltres, les Amicae Romanae, vam tenir la oportunitat de viure  in situ el que hem estat estudiant durant aquest curs i que ens poden preguntar a selectivitat.

Acta est fabula. Plaudite, quaeso!

Amicae Romanae