Noguera Connection

Ahir va tenir lloc a Bellcaire la primera trobada de la Noguera Connection, en la que alumnes dels dos centres van intercanviar experiències educatives amb la llengua anglesa com a eix vertebrador. La jornada es va desenvolupar en una ambient cordial i va ser molt profitosa.

A continuació us deixem el programa de les activitats que vam fer i els projectes de l’alumnat de 1r i 3r d’ESO. Des d’aquí volem agrair a l’Institut Ermengol IV de Bellcaire per la fantàstica acollida. Esperem que sigui la primera trobada de moltes. El curs vinent ens veiem a Artesa!

Noguera Connection Juny 2018