Visita de dues professores de Lituània

Dues professores d’una escola de Lituània han vingut a conèixer la realitat del nostre institut. Estan fent un job shadowing a l’escola de la Múnia com van fer el Pasqual Vicent, l’Edu Mata i la Susana Alcalde a Itàlia amb el projecte ERASMUS+ CETE+PRODOC. Els jobs shadowings ens permeten observar les dinàmiques d’altres centres europeus i internacionalitzar el nostre centre. La internacionalització dels nostres centres ens obre portes però sobretot ens obre la ment! Podeu saber més de la seva escola fent click aquí.