Certificació dels coneixements de llengües estrangeres

El nostre centre forma part del Programa experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres des d´enguany.
La finalitat és fomentar, amb el suport de les Escoles Oficials d’Idiomes als centres, la certificació dels coneixements de llengua estrangera, adquirits per l’alumnat de determinats ensenyaments de… Llegeix més»

LLIURAMENT DE NOTES SUSPÈS

Benvolgudes famílies,

per problemes tècnics amb el nou programa de gestió de centres del Departament d’Educació no serà possible que demà passeu a recollir les notes finals en paper.
  • En principi, tots els vostres fills saben si s’han de presentar a les recuperacions de dia 20 i 21 i de quines matèries.
  • L’horari dels diferents exàmens està penjat a la pàgina web del centre.
  • Si algun alumne dubta de si està suspès i si ha d’anar a les recuperacions, que es posi en contacte amb el centre quant abans, millor.
  • Les notes del 3r trimestre les podreu consultar a la plataforma Ieduca com vau fer al segon trimestre.
  • Disculpeu les molèsties. Esteu amatents al web del centre, us avisarem quan pugueu venir a recollir notes.

Atentament,

ED

Calendari de les proves extraordinàries ESO de 2019

DIJOUS, 20 DE JUNY

8.30 Educació Física ESO
9.30 Llengua Castellana ESO
10.30 Música ESO

Opt. Biologia 4t ESO

Opt. Informàtica 4t ESO

11.30 Llengua Catalana ESO
12.30 Ciències Experimentals 1r, 2n, 3r ESO i 4tFIL

Opt. Física i Química 4t ESO

13.30 Cultura i valors ètics + Religió 1r, 2n, 3r i 4t ESO

Filosofia 4t d’ESO

DIVENDRES, 21 DE JUNY

8.30 Tecnologia ESO

Optativa Emprenedoria de 3r d’ESO

9.30 Matemàtiques ESO
10.30 Llengua Anglesa ESO
11.30 Ciències Socials ESO
12.30 Educació Visual i Plàstica ESO, Opt. Llatí 4t d’ESO i Optativa Cultura clàssica de 3r
13.30 Alemany 2n, 3r i 4t d’ESO

Trobada esportiva 2019

El dia 30 de maig els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO van participar a la Trobada esportiva de centres de secundària de l’Alt Penedès.
L’objectiu va ser promocionar la pràctica esportiva des d’una vessant lúdica i recreativa, entenent l’esport com a eix activador de relacions de grup. Una forma més d’educar a través de l’esport.
Van poder jugar a bàsquet 4X4 (a 3r Korfball), hoquei herba 7×7, Pitxi peu, futbol terra 7×7 i a mataconills 8×8

Tot i la calor vam poder disfrutar d’una bona jornada esportiva on tothom va sortir molt content!!

Xerrada PFI

Avui ha vingut a l’Institut, la Júlia Estévez (de l’Escola d’adults de Els Monjos) junt amb 2 alumnes, i ens han explicat el funcionament i l’experiència del PFI d’Auxiliar de Muntatge i manteniment d’equips informàtics. Han assisitit alumnes de 3r i 4t, que no… Llegeix més»

Preinscripció i matrícula 2019/2020

PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA DE BATXILLERAT:
Podeu consultar els enllaços amb la informació necessària accedint a:
Menú > Estudis > Preinscripció i matrícula.

Benvolgudes famílies,

El proper dimarts 14 de maig a les 18h, a l´aula 002 del centre, hi haurà una reunió informativa sobre el Currículum de 4t d’ESO pel proper curs 2019-2020.

Esperem la vostra assistència.

El Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC)

El proper 25 d’abril, professorat i alumnat sortim a mostrar l’ Educació Física actual a carrers i places de tot el país. Un dels principals objectius de la jornada és posar de manifest la importància educativa de l’assignatura d’Educació Física en el currículum i mostrar-ne… Llegeix més»

La Xocolatada solidària 2019

Enguany des de l’institut hem decidit adherir-nos, una altra vegada, a la XOCOLATADA SOLIDÀRIA per a la investigació del Càncer Infantil organitzant la xocolatada per l’hora del pati del mateix divendres. Gràcies a l’aportació desinteressada de diferents establiments i entitats dels nostres municipis, la totalitat… Llegeix més»

Activació de les notes de la 2a avaluació

Benvolgudes famílies,

Des d’avui, si entreu a la plataforma, ja podreu consultar les notes de la 2a avaluació dels vostres fills.
També estan actives les de la 1a avaluació, per si voleu analitzar-ne el progrés.

Qualsevol problema d’accés o dubte, feu-nos-el arribar i el resoldrem tan aviat com puguem.

Cordialment,

ED