Optativa 4t ESO: confecció de màscares

Amb els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa d’Educació Plàstica, Visual i Audiovisual hem realitzat una activitat de creació de màscares per a treballar el volum intern i extern de les mateixes. L’intern a partir de figures geomètriques per aconseguir que s’adaptin al rostre, i l’extern a partir del modelat amb plastilina i posterior copiat amb paper de diari i cola blanca.

Visita 3r ESO a Uniland

El dia 6 de març els alumnes de 3r ESO van visitar la fàbrica de ciment d’Uniland als Monjos. Després d’una breu explicació teòrica sobre la fabricació del ciment, els alumnes van poder entrar a la sala de control i al laboratori de la fàbrica. Un cop vistes les instal·lacions per dins, i ben proveïts de cascs i armilles, van anar a veure la pedrera d’on prové la roca per al ciment. També van tenir l’oportunitat de notar l’escalfor del forn gegant on es couen minerals. Va ser una sortida molt divulgativa i sorprenent, perquè els alumnes van poder conèixer per dins una fàbrica molt vinculada al municipi.

Félix López: ponent d’una conferència a Portugal

El nostre professor Félix López va viatjar a Portugal i va ser el ponent de la conferència “Reflexiones sobre el concepto del amor en la poesía española. De las jarchas a la Generación del 27.” També va col·laborar en la docència del màster en l’ensenyament de l’espanyol i el portuguès per a la formació del professorat en l’ensenyament secundari obligatori.

2n d’ESO: Parelles lingüístiques

L’alumnat de l’optativa d’anglès de 2n d’ESO ha tornat a visitar les/els alumnes de 6è de l’Escola Arrels, per seguir amb les parelles lingüístiques. L’objectiu és fomentar l’ús de la llengua anglesa i crear xarxa amb les escoles de la zona. En aquest cas, han preparat un PICTURE DICTATION. Hats off! You all did a good job!