Alumnes del Foix, premiats al certamen literari de la Ràpita

Aquest any s’ha celebrat la 35a edició dels premis literaris Joan Mañé Guillaumes de la Ràpita i tres alumnes de l’Institut el Foix hi han obtingut premis. En la categoria de narrativa, han estat guardonats el Joan Martín (2n D), amb l’obra L’alzheimer, i el Julià Fuentes (2n B), amb Estimada iaia. I en la categoria de poesia ha guanyat l’Alexandra Jiménez (3r A), amb Insectes de la societat. A tots tres els donem l’enhorabona! I a vosaltres us convidem a llegir les seves obres, que teniu aquí enllaçades: Articles.