Premis AMIC-Ficcions

La Joia Araguàs, alumna de 2n de batxillerat, ha guanyat el Premi Territorial Baix Llobregat en la 15a edició del concurs literari AMIC-Ficcions (@ficcions). La Malak El Adouti, també alumna de 2n de batxillerat, es va proclamar Finalista d’Honor. ENHORABONA!

Us animem a seguir llegint i escrivint.

Un total de 5.341 alumnes de tots els territoris de parla catalana han participat en l’edició d’enguany i només 287 han arribat a la final. L’acte va comptar amb la presència de la Consellera de Cultura Natàlia Garriga i l’escriptor Jordi Sierra i Fabra.

Podeu llegir les històries de la Joia i la Malak a www.amicficcions.cat