ANUL.LACIÓ PRESENTACIÓ DE BATXILLERAT

Benvolgudes famílies,

Com algunes famílies ja sabeu, divendres passat el nostre alumne M.V.J. de 2n de Batxillerat va morir en accident de moto.

Són moments de dolor i de tristesa, i és per aquest motiu que hem decidit en senyal de dol, que demà dilluns NO ES FARÀ LA PRESENTACIÓ DE BATXILLERAT, la qual queda ajornada a dimarts en el mateix horari i amb l’adaptació corresponent a les circumstàncies.

El Centre farà un seguit d’actuacions durant la setmana per acompanyar el dolor de la família, de l’alumnat, del professorat i del PAS, tal com seran informats els vostres fills i filles.

Són moments molt difícils per a tota la nostra comunitat educativa, però malgrat tot continuarem fent l’esforç amb ganes i esperança.

Res més, deixeu-nos fer-vos una abraçada,

Equip Directiu

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *